Kedvezményezett neve: ADDENDA Kft.
Projekt célja: Modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodást segítő fejlesztés az ADDENDA Kft.-nél.
Szerződött támogatás összege: 73.316.226 Ft
Projekt tartalmának részletes bemutatása:
A projekt megvalósításának helye Mosonmagyaróvár, Éger utca 1/A és 5251/6. A komplex beruházás elemeinek megvalósítása történt meg a projektben.
Eszközbeszerzés:
TOYOTA TONERO 02- 8FGF25 – 2 db
TOYOTA TONERO 02-8FGF25 hidrodinamikus hajtású homlokvillás targonca
HC targonca – 2 db
CAT gyalogtargonca – 1 db CATAPILLAR – NSP16N2
Polcrendszer -1 db
Ingatlanberuházás keretében 2987m2 nagyságú betonozott terület készült el.
Napelemes rendszer – 13,88 kWp rendszer telepítése megújuló energiafelhasználás növelésére, a költségek csökkentéséért.
Nyelvi képzés: 2 ember nyelvi képzése, hogy munkatársaink külföldi megrendelőkkel, partnerekkel is tudjanak kommunikálni.
Tanácsadás: Marketing területen, hogy vállalkozásunk rugalmasan és nagyobb lendülettel képessé vált felvenni a piaci versenyt, erősítse piaci pozícióját.
Projekt befejezési dátuma: 2024.02.08.
SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-8.3.5-18/B
PROJEKT AZONOSÍTÓ SZÁMA: H-EKTG2/110749/2023/359069/001
SZERZŐDÉS CÍME: Mikro-, kis-és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú Hitelprogram
SZERZŐDŐ NEVE: ADDENDA Szállítási és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Konstrukció keretében igényelt visszatérítendő támogatás: 149 000 000 Ft.
SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02026
SZERZŐDÉS CÍME: Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése az ADDENDA Kft-nél
SZERZŐDŐ NEVE: ADDENDA Szállítási és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Konstrukció keretében igényelt kölcsön: 14 017 500 Ft. 50,00%
Konstrukció keretében igényelt vissza nem térítendő támogatás: 11 214 000 Ft. 40,00%
A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretében bevezetésre került egy integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő, annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt. A rendszer képes tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat. A HRM modul egy olyan megoldás, mely segít a dolgozók alap és kiegészítő adatainak strukturált nyilvántartásában, így segíti a törvényi kötelezettségek betartását. A digitalizált és egységesen kezelt adatok ráadásul lehetővé teszik bizonyos munkafolyamatok automatizálását, és segítik a cég működési hatékonyságát. A feladatok státuszait követő Work-flow rendszer a felmerülő problémák és feladatok kezelésének teljes életciklusa és státuszainak állapota egyértelműen nyomon követhető, a felelőségi viszonyokkal együtt. A munkafolyamat-irányítási rendszer az információs technológia megoldásait felhasználva végzi a munkafolyamatok automatizálását. Az elektronikus iratkezelési modul rendeltetett a cég dokumentumait szabályozottan és naprakészen egy helyen digitálisan tárolni, ezzel elősegítve, hogy mindig és mindenki megtalálhassa a számára szükséges dokumentumokat. A Táv és csoportmunka modul biztosítja, hogy a rendszert a felhasználók egyidejűleg, akár távolról is használhassák. A Beszerzés, logisztika modullal kereskedelmi termékeink beszerzését digitalizáljuk. A Szolgáltatás-menedzsment modullal a termékeinkhez kapcsolódó szolgáltatásainkat digitalizáljuk. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve, hogy a fontosabb, vagy bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A Mobiltechnika rendszerrel mobiltelefonra is aktualizáltan jelennek meg a rendszer adatai. A CRM modullal egy rendszerben tárolhatjuk partnereink, ügyfeleink adatait, és számukra értékesítési és marketing tevékenységet tudunk kezdeményezni. A tudásmenedzsment modul abban segíti a felhasználókat, hogy a cégben felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. A projekt sikeres megvalósítása racionalizálja és egyszerűsíti a cég vállalatirányításhoz kapcsolódó folyamatait. Ez által jelentős költségmegtakarítást, valamint árbevétel növekedést érhet el a vállalkozás, amely hosszú távon egyértelműen javítja a versenyképességét. A rendszer képessé teszi a céget további fejlesztések megvalósítására.
A projekt befejezési dátuma: 2022.11.28.